2019 жылғы 20 тамызда Білім беру саласындағы әдістемелік жұмыс және ақпараттық технологиялар орталығы «Қазақ мектеп гимназиясы» КММ базасында облыстың білім беру бөлімдерінің әдіскерлеріне арналған тамыз конференциясы секциялық кеңес өткізді. Облыстың 28 әдіскерлеріқатысты.
Кеңесмақсаты-әдіскерлердіңпедагогикалықкадрларменбірлескенжұмысжүйесінжетілдіру, сабақтызерттеужәнеіс-әрекеттегізерттеумәселелері, сондай-ақәдіскерлердіңкәсібиқұзыреттілігінарттыру.
2019 жылғы 20 тамызда Білім беру саласындағы әдістемелік жұмыс және ақпараттық технологиялар орталығы «Қазақ мектеп гимназиясы» КММ базасында облыстың білім беру бөлімдерінің әдіскерлеріне арналған тамыз конференциясы секциялық кеңес өткізді. Облыстың 28 әдіскерлеріқатысты.
Кеңесмақсаты-әдіскерлердіңпедагогикалықкадрларменбірлескенжұмысжүйесінжетілдіру, сабақтызерттеужәнеіс-әрекеттегізерттеумәселелері, сондай-ақәдіскерлердіңкәсібиқұзыреттілігінарттыру.
Секция бағдарламасыныңмазмұны
№ | Тақырыбы | Аты-жөні, ұйым |
1 | Мұғалім мен әдіскер тәжірибесіндегі зерттеудің рөлі | О. Ю. Тушинская, ПШО филиалының директоры Петропавл қ. |
2 | «LessonStudy» қабылдаудыңтиімділігі (жұмыстәжірибесінен) | Голева Е. М., Мамлютсанаториялықмектеп-интернатының биология және химия мұғалімі. |
3 | іс-әрекеттегізерттеу (жұмыстәжірибесінен) | Устнинова Н. В., Петропавлқ.НЗМ математика мұғалімі |
4 | Педагогтыңөздігіненбілімалудеңгейінарттырубойыншаәдістемеліктақырыппен жұмыс (мастер-класс) | Кириллова Т. В., БСӘЖжАТО әдіскері
|
5 | НҚА-ға өзгерістер, жаңартылған білім беру мазмұнының жұмыс оқу жоспарлары және оқу жүктемесінің қысқаруымен | А. А. Мұқашева,., БСӘЖжАТО әдіскері
|
6 | Әртүрлі | А. А. Мұқашева, БСӘЖжАТО әдіскері |
7 | Қорытындышығару, шешімқабылдау. | Кириллова Т.В, А. А. Мұқашева, БСӘЖжАТО әдіскерлері |
Секция аясында белсенді жұмыс қатысушыларға өзінің «әдістемелік жинағын» жаңа идеялармен толықтыруға, практикалық тәжірибе алуға және педагогикалық қызығушылықтар аясын кеңейтуге мүмкіндік берді. Қатысушылар секцияның ұйымдастырылуы мен мазмұнына, оның қол жетімділігіне, сондай-ақ ұсынылған материалдың өзектілігіне жоғары баға берді.
Секцияларға ұсыныстар жасалды:
- Мектеп мұғалімдерінің тәжірибесін жетілдіру мақсатында педагогикалық зерттеулерді әдістемелік сүйемелдеуді жүзеге асыру;
- Басқа мұғалімдермен ынтымақтастықта оқыту сапасын арттыру мақсатында "LESSON STUDY" тәсілін қолдануды әдістемелік сүйемелдеу;
- Оқыту және оқыту тәжірибесін жетілдіру мақсатында «Action research» әдісін кеңінен қолдану үшін жағдай жасау;
- Облыс педагогтарының әдістемелік тақырыбы бойынша жұмыс алгоритмін (логикалық құрылымын) қолдануды сүйемелдеу.